-
Kape in pokrivala
Vrsta pokrivala
- Rokavice
- Oblačila
-
Impregnacija obutve
Spreji namen uporabeSprej za impregnacijo
-
Sončna očala
Očala za priložnosti
-
Vrste igrač
Izbor didaktičnih igračIgrače za zabavo
Na zalogi
Odlične bombažne hlačne nogavice za vse male gasilce. Sestava: 90% bombaž, 5% elastan, 5% poliamid Dodatni opis...
Najboljša cena v zadnjih 30 dni
Odlične bombažne hlačne nogavice za vse male gasilce.
Sestava: 90% bombaž, 5% elastan, 5% poliamid
Znamka Aura.via je bila ustanovljena leta 1997 je veliko pletilno podjetje, ki združuje raziskave in razvoj izdelkov, proizvodnjo, prodajo in proizvodnjo surovin. Trenutno ima skupina profesionalni center za raziskave in razvoj s strokovno vodstveno ekipo, ki jo sestavljajo višji in srednji tehniki ter menedžerji. Hkrati je ustanovitev centra za kreativno oblikovanje blagovne znamke odprla dobo modnega oblikovanja pletenja, ki je v koraku s svetovno modo. V prihodnosti bo aura.via še naprej uvajala napredno tehnologijo in talente ter zavzela večstranski pristop pri raziskavah in razvoju izdelkov, izboljšanju kakovosti, tehnoloških inovacijah, širitvi trženja, načrtovanju blagovne znamke itd., da bi nenehno izboljševala tržni vpliv in konkurenčnost, in stremeti k doseganju cilja »vodja svetovne modne znamke«!
Ime | Dolžina | Širina |
---|
Odlične bombažne hlačne nogavice za vse male gasilce.
Sestava: 90% bombaž, 5% elastan, 5% poliamid
Znamka Aura.via je bila ustanovljena leta 1997 je veliko pletilno podjetje, ki združuje raziskave in razvoj izdelkov, proizvodnjo, prodajo in proizvodnjo surovin. Trenutno ima skupina profesionalni center za raziskave in razvoj s strokovno vodstveno ekipo, ki jo sestavljajo višji in srednji tehniki ter menedžerji. Hkrati je ustanovitev centra za kreativno oblikovanje blagovne znamke odprla dobo modnega oblikovanja pletenja, ki je v koraku s svetovno modo. V prihodnosti bo aura.via še naprej uvajala napredno tehnologijo in talente ter zavzela večstranski pristop pri raziskavah in razvoju izdelkov, izboljšanju kakovosti, tehnoloških inovacijah, širitvi trženja, načrtovanju blagovne znamke itd., da bi nenehno izboljševala tržni vpliv in konkurenčnost, in stremeti k doseganju cilja »vodja svetovne modne znamke«!
Ime | Širina | Dolžina |
---|