-
Kape in pokrivala
Vrsta pokrivala
- Rokavice
- Oblačila
-
Impregnacija obutve
Spreji namen uporabeSprej za impregnacijo
-
Sončna očala
Očala za priložnosti
-
Vrste igrač
Izbor didaktičnih igračIgrače za zabavo
Ni na zalogi
Dobro poznan model otroških škornjev UGG, v sivi barvi. Škornji imajo toplo notranjost ter lahek in zaobljen podplat, ki daje občutek bose hoje. So predobdelani in tako zaščiteni pred vodo ter madeži, ki pretijo iz luž. La Dodatni opis...
Dobro poznan model otroških škornjev UGG, v sivi barvi. Škornji imajo toplo notranjost ter lahek in zaobljen podplat, ki daje občutek bose hoje. So predobdelani in tako zaščiteni pred vodo ter madeži, ki pretijo iz luž.
Lastnosti:
Leta 1978 jo je ustanovil avstralski deskar na kalifornijski obali, danes pa je UGG® po vsem svetu poznana blagovna znamka, ki zaznamuje življenjski slog in je poznana po legendarnem škornju Classic. Dizajne znamke UGG® je najprej nosila hollywoodska elita, modni uredniki, nato pa preostali svet, saj so obutev, oblačila, modni dodatki ter oprema za dom oblikovani z brezkompromisnim odnosom do kvalitete in obrtništva. Letni obseg prodaje blagovne znamke UGG® presega 1 milijardo dolarjev, UGG® sodeluje z najboljšimi trgovci na drobno po vsem svetu in ima v lasti več kot 130 trgovin in prodajaln na ključnih trgih, vključno z New Yorkom, San Franciscom, Los Angelesom, Parizom, Londonom, Tokiom, Šanghajem in Pekingom.
Ime | Dolžina | Širina |
---|---|---|
22 | 13,5 | |
23 | 14 | |
24 | 15 | |
25 | 16 | |
26 | 17 | |
27 | 18 | |
28 | 19 | |
29 | 20 | |
30 | 20,5 | |
31 | 21 | |
32 | 22 | |
33 | 23 | |
34 | 24 | |
35 | 25 |
Dobro poznan model otroških škornjev UGG, v sivi barvi. Škornji imajo toplo notranjost ter lahek in zaobljen podplat, ki daje občutek bose hoje. So predobdelani in tako zaščiteni pred vodo ter madeži, ki pretijo iz luž.
Lastnosti:
Leta 1978 jo je ustanovil avstralski deskar na kalifornijski obali, danes pa je UGG® po vsem svetu poznana blagovna znamka, ki zaznamuje življenjski slog in je poznana po legendarnem škornju Classic. Dizajne znamke UGG® je najprej nosila hollywoodska elita, modni uredniki, nato pa preostali svet, saj so obutev, oblačila, modni dodatki ter oprema za dom oblikovani z brezkompromisnim odnosom do kvalitete in obrtništva. Letni obseg prodaje blagovne znamke UGG® presega 1 milijardo dolarjev, UGG® sodeluje z najboljšimi trgovci na drobno po vsem svetu in ima v lasti več kot 130 trgovin in prodajaln na ključnih trgih, vključno z New Yorkom, San Franciscom, Los Angelesom, Parizom, Londonom, Tokiom, Šanghajem in Pekingom.
Ime | Širina | Dolžina |
---|---|---|
22 | 13,5 | |
23 | 14 | |
24 | 15 | |
25 | 16 | |
26 | 17 | |
27 | 18 | |
28 | 19 | |
29 | 20 | |
30 | 20,5 | |
31 | 21 | |
32 | 22 | |
33 | 23 | |
34 | 24 | |
35 | 25 |